policy

Business policy

2.1. Refund Policy
for any damaged or any loss product , refund 100% or replacement would be granted.

2.2. Return and Change Policy
for any damaged or any loss product , refund 100% or replacement would be granted.

2.3. Cancellation Policy
There is no cancellation once purchase has been made, we are highly welcome to serve at our shop for those reluctant customer.

2.4. Shipping/Delivery Policy
We ship by private logistic.

Privacy policy

Please include the following information in this policy.

3.1. What personal data you collect (For example name, email address, telephone number etc)
Name, adresss, email address and mobile number

3.2. For what purpose or reason you collect the personal data.
To create CRM campaign for those royalty customer

3.3. How long you keep the personal data.
Normally we keep our customer record for 3 years max but any repeat purchase would be re-counted.

3.4. How your customers can send a request to delete, disclose or update the personal data you hold.
Customer can send request to delete , discloser or updated personal data at any time base on their convenience.

3.5. With whom you share the personal data, now or in the future.
We strictly never share data to any companion.

นโยบายธุรกิจ

2.1 นโยบายการคืนเงิน
สำหรับผลิตภัณฑ์ที่เสียหายหรือสูญหายใด ๆ จะได้รับเงินคืน 100% หรือเปลี่ยนใหม่

2.2 นโยบายการคืนสินค้าและการเปลี่ยนแปลง
สำหรับผลิตภัณฑ์ที่เสียหายหรือสูญหายใด ๆ จะได้รับเงินคืน 100% หรือเปลี่ยนใหม่

2.3 นโยบายการยกเลิก
ไม่มีการยกเลิกเมื่อทำการสั่งซื้อเรายินดีเป็นอย่างยิ่งที่จะเชิญชวนมาทดลองสินค้าที่ร้านของเราสำหรับลูกค้าที่ลังเล

2.4 นโยบายการจัดส่งสินค้า / การจัดส่ง
เราจัดส่งโดยขนส่งเอกชน

นโยบายความเป็นส่วนตัว

โปรดระบุข้อมูลต่อไปนี้ในนโยบายนี้

3.1 ข้อมูลส่วนบุคคลใดที่คุณรวบรวม (เช่นชื่อที่อยู่อีเมลหมายเลขโทรศัพท์ ฯลฯ )
ชื่อที่อยู่อีเมลและหมายเลขโทรศัพท์มือถือ

3.2 เพื่อวัตถุประสงค์หรือเหตุผลอะไรที่คุณเก็บรวบรวมข้อมูลส่วนบุคคล
เพื่อสร้างแคมเปญ CRM สำหรับลูกค้า

3.3 ระยะเวลาที่คุณเก็บข้อมูลส่วนบุคคล
โดยปกติเราเก็บบันทึกลูกค้าของเราเป็นเวลาสูงสุด 3 ปี แต่การซื้อซ้ำใด ๆ จะถูกนับใหม่

3.4 ลูกค้าของคุณสามารถส่งคำขอให้ลบเปิดเผยหรืออัปเดตข้อมูลส่วนบุคคลของคุณได้อย่างไร
ลูกค้าสามารถส่งคำร้องขอเพื่อลบเปิดเผยข้อมูลหรืออัพเดทข้อมูลส่วนตัวได้ตลอดเวลาตามความสะดวก

3.5 คุณแบ่งปันข้อมูลส่วนบุคคลกับใครตอนนี้หรือในอนาคต
เราไม่แบ่งปันข้อมูลใดๆกับบุคคลที่สามอย่างเคร่งครัด